Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.02.2012 19:32 - Планове и мечти на едно подрастващо дете
Автор: justakid Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1039 Коментари: 3 Гласове:
1



 Хм през годините на ранното ми детство (което впрочем още си тече, да на 14 съм и не се срамувам да се нарека дете, защото съм и нямам нищо против) съм имала много планове и мечти за бъдещото ми развитие в живота. Така де, епичния въпрос "Какво ще станеш като пораснеш". Ами първия отговор е бил "принцеса", разбира се то се очакваше. Но за жалост принц Чарлз и принц Уилям вече са заети и това елиминира шанса ми да пия чай с английската кралица, което всъщност ми е мечта от край време, но това е друга тема. 

Та след разочарованието от провала с предния план съм се устремила направо към космоса, решила съм да ставам космонавт... Но поради паническия ми страх от височини бързо съм се отказала от тази мечта, а и скафандърът въобще не ми отиваше. После с гръм и трясък заявих, че ще работя за Интерпол и ще стана таен агент, така де ще спасявам света и ще убивам лошите... признайте си кой не е мечтал да е Джеймс Бонд, агент 007... но и тази бързо я забравих. След това щях да ставам готвачка, не главна готвачка, даже бях решила да влизам в такава гимназия. Това с гимназията не се получи, но това никак не ме отказа. 


В крайна сметка влязох във френска гимназия и от там дойде манията ми по Жак Пепен, нали е французин. За мое голямо учудване на майка ми идеята да и помагам в кухнята доста и се понрави, тъй като тя не е от най-страстните готвачки, а и аз се справях доста добре. Но и тази мечта бързо я забравих тъй като ми писна да се разхождам по цял ден с престилка, и в момента правя само пържени яйца, въпреки триумфа ми с легендарното пълнено пиле. Та следващия план за грандиозното ми бъдеще беше леко повлиян от родителите ми и от филма "Професия блондинка", признавам си Рийз Уиндърспуун ми оказа значително влияние. Та щях да ставам преуспяла адвокатка, идеята първоначално ме грабна, но явно не достатъчно и не след много време се захласнах по журналистиката. 

Но след малкото ми проучване не бях доста въодушевена от идеята да ходя до Ирак или да съобщавам новините по вечерната емисия на новините, камо ли пък да пиша мижави статийки за световно безизвестни вестници, четени предимно от пенсионери. Бях решила да ставам спортна журналистка, но предубежденията ми към българския спорт бързо ме отказаха. Та стигнах до извода, че колкото повече пораствам толкова повече ми се изчерпват идеите. Но кой знае, може би ще се прочуя като писателка... ще видим


Тагове:   размисли,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Е, това последното може и да го бъде :).
12.02.2012 20:00
Ама, ако не си на 14, вслушай се в начина на говорене на 14-годишните. Може да ти е от полза за изграждането на образа. Ако наистина си на 14, ще ти кажа: дете, детството никога няма да се върне, не бързай да остаряваш!
цитирай
2. justakid - Ами всъщност наистина съм на 14 и си ...
12.02.2012 21:50
Ами всъщност наистина съм на 14 и си обичам детството и в никакъв случай не бързам да порасна, а иначе винаги съм била дете с огромно въображение и реших да напиша нещо за различните начини по който съм си представяла в каква посока ще се развия в живота...а всъщност идеята ми дойде от едно четиригодишно момченце което ми каза, че му е писнало възрастните да го питат какъв иска да стане като порасне, още е прекалено малко да реши. ;)
цитирай
3. анонимен - re: Ами, значи си едно доста зряло дете,
12.02.2012 23:05
А писането ти се отдава много добре. Читателят ти придобива едно чувство за дистанциране от себе си и лека самоирония. Дерзай! Интелигентно написан текст. Дано учителката ти по литература или близките ти ти обърнат необходимото внимание. Талантът трябва да се отглежда и развива. На добър път, мило момиче!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: justakid
Категория: Лични дневници
Прочетен: 16312
Постинги: 9
Коментари: 3
Гласове: 5
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930